Aktualności Praktyczne Porady Szkolenia

Nowy rekord liczby certyfikatów PADI!

W 2017 roku centra szkoleniowe PADI przeszkoliły więcej nurków, niż w jakimkolwiek innym roku w historii swojego istnienia! Organizacja dąży do poprawienia doskonałych wyników osiągniętych w minionym roku i chce pomóc centrom nurkowym i kurortom przekroczyć ich założenia biznesowe na rok 2018.

W tym celu PADI Americas ulepszyło swoje programy wsparcia marketingowego, oferując spersonalizowane podejście do współpracy z centrami PADI, aby poprzez zindywidualizowaną strategię rozwoju firmy, osiągnąć dalszą poprawę wyników.

Według nowo opracowanego na 2018 rok programu współpracy marketingowej (Marketing Co-op), zespół doradców marketingowych PADI będzie ściśle współpracował z ośrodkami nurkowymi PADI i resortami w obu Amerykach.

-- Reklama --
Suchy Skafander Seal

Od połowy marca kooperacja przewiduje trzymiesięczny indywidualny program doradztwa marketingowego, aby pomóc centrom nurkowym PADI w dalszym rozwijaniu strategii marketingowych i reklam internetowych, aby dotrzeć do nowych nurków i poprawić swoją skuteczność marketingową.

Ponadto, menedżerowie marketingu PADI Americas mają być pośrednikami w dostępie do porad ekspertów i specjalnie opracowanych narzędzi, aby pomóc zrzeszonym w organizacji centrom w ciągłym rozwoju.

Niezależnie od tego, czy są to bezpośrednie spotkania, czy tez kontakt za pośrednictwem telefonu i poczty e-mail, specjaliści ci są łatwo dostępni, aby odpowiedzieć na pytania i opracować kreatywne rozwiązania, aby spełnić unikalne i specyficzne potrzeby każdego członka PADI.

[blockquote style=”2″]”Widzę już efekt działania PADI w naszym zespole. Jestem podekscytowany wdrażaniem nowych pomysłów, które nam przekazał PADI i, jako dobrze „naoliwiony” PADI Five Star Resort, nie mogę się doczekać, co przyniesie sezon 2018.”- powiedział Bob Bunkley, właściciel Atlantic Pro Divers w Jacksonville Beach na Florydzie, który uzyskał w tym roku status PADI Five Star Resort. “Mam szczęście współpracować z wspaniałym zespołem, który ma teraz dużo lepsze narzędzia pracy, dzięki PADI, aby spełnić oczekiwania naszych klientów.”[/blockquote]

W połączeniu z dedykowanym wsparciem marketingowym, w dalszym ciągu organizowane są zjazdy dla członków, takie jak PADI Business Academy i Member Forums.

Dzięki globalnemu zasięgowi, organizacja PADI aktywnie współpracuje z najlepszymi, tradycyjnymi i nowoczesnymi mediami, aby wyróżnić centra nurkowe i ośrodki PADI i zapewnić im odpowiednią pozycję w tych mediach.

Niezależnie od regionu, w którym znajdują się centra, zespół marketingowy PADI jest zaangażowany w zapewnienie im dodatkowej ekspozycji, aby umożliwić im dotarcie do nowych i zróżnicowanych odbiorców i zapewnić pomoc w dążeniu do ciągłego rozwoju.

Źródło: padi.com

[pro_ad_display_adzone id=”25708″]

Czytaj także

Wgrywam....

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dalsze korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Zgadzam się Czytaj dalej