Z powrotem

Reklama w Divers24.pl

Chcesz umieścić u nas swoją reklamę, ale nie wiesz od czego zacząć? Odpowiedz nam na dwa proste pytania…

Sam decyduj ile osób ma odwiedzić Twoją stronę!

…a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

Divers24 jest wiodącą marką wśród polskich portali internetowych, traktujących o tematyce nurkowej. Codziennie publikujemy najświeższe newsy z kraju i ze świata, a także fotoreportaże materiały publicystyczne, edukacyjne i multimedialne. Nasi użytkownicy mają także dostęp do takich działów jak: ogłoszenia nurkowe, kalendarz wydarzeń nurkowych, galeria zdjęć oraz wiele innych.

Grono naszych czytelników stanowią pasjonaci nurkowania, nierzadko spędzający wiele czasu na przeglądaniu zawartości jaką oferuje portal. Po przez powierzchnię reklamową, dostępną na naszej witrynie, gwarantujemy możliwość dotarcia do konkretnej grupy odbiorców, aktywnie spędzających swój czas, nie tylko na nurkowaniu. Wpływa to bezpośrednio na wysoki współczynnik konwersji, dający najbardziej pożądane rezultaty.

Prowadzenie kampanii za pośrednictwem naszego serwisu, pomaga ukształtować markę, a stale pojawiające się banery reklamowe, pozwalają zaistnieć świadomości naszych użytkowników, zwiększając szansę ich konwersji na klienta.

Każdy sposób na reklamę jest dobry, pod warunkiem, że jest skuteczny. Reklama jest skuteczna, gdy trafia do właściwego klienta oraz gdy pozwala na szybkie dotarcie klienta do informacji o reklamowanym produkcie lub usłudze. Właśnie takie możliwości daje reklama w internecie. Dodatkowo można osiągnąć korzyści, jakich nie da się osiągnąć przy zastosowaniu tradycyjnych mediów reklamowych:

  1. Tworzenie wizerunku nowoczesnej firmy – firmy obecne i reklamujące się w internecie postrzegane są jako bardziej nowatorskie,
  2. Skuteczność -Internet pozwala na dokładne zdefiniowanie grupy docelowej i dotarcie do niej ze ściśle zindywidualizowanym przekazem reklamowym.
  3. Internet to dynamicznie rozwijające się medium – internet już wyprzedził radio pod względem potencjału reklamowego i bardzo szybko zbliża się do pozycji lidera, zajmowanej przez telewizję.
  4. Interaktywność reklamy – Internet umożliwia bezpośredni i natychmiastowy kontakt klienta z reklamującą się firmą. Kliknięcie na reklamę prowadzi użytkownika od razu na stronę reklamowanego produktu, zwiększając do maksimum szansę na pozyskanie klienta.
  5. Łatwość manipulacji przekazem – użycie Internetu pozwala na bieżące uaktualnianie cennika i innych informacji o firmie. Przygotowanie reklamy trwa krócej niż przy innym tradycyjnym medium i jest znacznie tańsze.
  6. Ciągły kontakt z Klientami – dwukierunkowa komunikacja pomiędzy użytkownikami sieci. Firma ma w związku z tym niepowtarzalną szansę na wykorzystanie własnej witryny w celu skupienia wokół niej zainteresowanych grup użytkowników. Mogą oni swobodnie wymieniać opinie i poglądy na temat jakości produktów firmy lub jej działalności. Umożliwienie internautom takich opcji kształtuje wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy w oczach potencjalnych klientów.
  7. Dostępność reklamy – siła reklamy internetowej wynika przede wszystkim z jej dostępności 24 godziny na dobę, 365 dni w roku w każdym miejscu na ziemi. Niezwykle istotnym elementem reklamy online jest niski koszt jej zamieszczenia oraz trwałość.

Pobierz formularz zamówienia reklamy

 

Kontakt w sprawie reklamy

Marcin Pawełczyk
Wyślij zapytanie
tel: 606310252
skype: mpawelczykpl

Billboard

750x100px (do 20kB)

Graficzny element reklamowy umieszczany w górnej części strony. Kliknięcie w billboard powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu. Ilość kontaktów użytkownika z reklamą oraz liczba kliknięć w baner jest rejestrowana w statystykach. Statystyki dostępne są „on line” przez 24 godziny na dobę.

Lokalizacja: u góry wszystkich stron witryny

Double Billboard

750x200px (do 20kB)

Graficzny element reklamowy umieszczany w górnej części strony. Kliknięcie w billboard powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu. Ilość kontaktów użytkownika z reklamą oraz liczba kliknięć w baner jest rejestrowana w statystykach. Statystyki dostępne są „on line” przez 24 godziny na dobę.

Lokalizacja: u góry wszystkich stron witryny


Skyscraper (baner pionowy)

160x600px (do 25kB)

Graficzny element reklamowy umieszczany na szczycie lewej kolumny strony, o wielkości 160×600 pikseli i wadze do 25 kB. Kliknięcie w reklamę powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu. Ilość kontaktów użytkownika z reklamą oraz liczba kliknięć jest rejestrowana w statystykach. Statystyki dostępne są „on line” przez 24 godziny na dobę.

Lokalizacja: Po prawej stronie wszystkich stron witryny (przynajmniej część musi być widoczna po otwarciu się witryny)

Medium Rectangle

300x250px (do 25kB)

Reklamowy element graficzny umieszczony na stronie i otoczony jej kontentem (treścią), w sposób analogiczny do ilustracji w tekście np. gazety. Kliknięcie w reklamę powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu. Ilość kontaktów użytkownika z reklamą oraz liczba kliknięć jest rejestrowana w statystykach. Statystyki dostępne są „on line” przez 24 godziny na dobę.

Lokalizacja: Na wszystkich stronach witryny, przynajmniej część widoczna po otwarciu witryny.


Toplayer (warstwa wierzchnia)

(do 40kB)

Forma reklamy internetowej w postaci animacji realizowanej na przezroczystej warstwie nałożonej na serwis w przeglądarce internetowej. Daje ona niemal nieograniczone możliwości kreacyjne. Może wypełniać cały ekran lub posiadać ustalone rozmiary i wyświetlać się w określonym miejscu strony. Po krótkiej animacji na stronie internetowej pozostaje element reklamowy z aktywnym łączem do strony reklamodawcy lub możliwością ponownego odegrania animacji.

.

 

Możliwości reklamy na stronie głównej:

reklama D24

Możliwości reklamy „insight” bezpośrednio przy artykule lub w jego treści.

reklama D24

Przykłady kampanii reklamowych w divers24.pl

Kampania realizowana w oparciu o model CPC

Model reklamy, w którym reklamodawca płaci tylko i wyłącznie za kliknięcia użytkownika w jego reklamę i przekierowania użytkowników na reklamowaną stronę. Reklamodawca przygotowując się do wyświetlenia reklamy musi określić jedynie jak wielu użytkowników chce przekierować na swoją stronę.

Przykład 1:

Reklamodawca chce przyciągnąć na stronę reklamowanego produktu lub usługi 100 użytkowników. Koszt reklamy wyniesie 100x cena za jedno przekierowanie użytkownika na stronę reklamodawcy. Po umieszczczeniu baneru reklamodawcy na stronie kampania zostaje uruchomiona i trwa tak długo, aż zostaną wykonane wszystkie zamówione przekierowania.

Zalety modelu CPC:
+ prostota,
+ stały koszt pozyskania pojedyńczego użytkownika,
+ możliwość korzystania z usługi cappingu,
+ możwliwość korzystania z usługi geotargetingu.

 

Kampania realizowana w oparciu o model CPM.

Jak długo będzie się wyświetlała reklama? Ponieważ nie da się przewidzieć ile odsłon danego dnia zostanie wygenerowanych przez czytelników portalu divers24.pl, możliwe jest tylko przybliżone oszacowanie czasu trwania emisji reklamy. Wypełniając formularz zamówienia reklmay w modelu CPM określa się jedynie datę rozpoczęcia emisji oraz ilość odsłon reklamy.

Przykład 1:

Reklamodawca wykupuje 10tyś odsłon reklamy typu billboard, w modelu CPM na portalu divers24.pl. Data pierwszej emisji reklamy ustalona została na 1 sierpnia. Dla uproszczenia przyjmijmy, że użytkownicy portalu generują dokładnie 1tyś odsłon dziennie. W takim przypadku reklama bedzie wyświetlać się przez 10dni.

Przykład 2

Reklamodawca A wykupuje 10tyś odsłon reklamy typu billboard, w modelu CPM na portalu divers24.pl. Reklamodawca B wykupuje 5tyś odsłon reklamy typu billboard, w modelu CPM na portalu divers24.pl. Daty pierwszej emisji obu reklam ustalone została na 1 sierpnia. Dla uproszczenia przyjmijmy, że użytkownicy portalu generują dokładnie 1tyś odsłon dziennie. W takim przypadku codziennie każda z reklam będzie wyświetlana 500 razy. Reklama B będzie wyświetlała się prze 10dni. W tym czasie reklama A zostanie wyświetlona również 5tyś razy. Po zakończeniu wyświetlania reklamy B, na portalu wyświetlana będzie 1tyś razy dziennie reklama A, czyli wyświetlenie pozostałych 5tyś odsłon zajmie kolejne 5 dni.

Przykład 3

Reklamodawca chce, żeby jego reklamą zoabczyło dokładnie 5tyś osób. W tym celu reklamodawca musi wykupić reklamę z odpowiednim cappingiem. Przykładowo wykupując 10tyś odsłon reklamy z cappingiem 2 mamy pewność, że zobaczy ją conajmniej 5tyś osób i każda z tych osób zobaczy reklamę maksymalnie 2 razy.

Zalety modelu CPM:
+ bardzo dokładnego oszacowania kosztów dotarcia do pojedyńczego użytkownika,
+ możliwość korzystania z usługi cappingu,
+ możwliwość korzystania z usługi geotargetingu.

 

W sprawie reklamy prosimy o kontakt bezpośrednio z:

Marcin Pawełczyk 

tel: +48 606 310 252
m.pawelczyk@divers24.pl
skype: mpawelczykpl

nurkowyswiat

Dołacz do nas na Facebooku

DAN polisa 2
DAN polisa 1
DAN polisa 3

Nadchodzące imprezy nurkowe

Czerwiec , 2017

Sortowanie

Brak wydarzeń

DAN Top 2
DAN Top 1