Reklama

Przykłady kampanii reklamowych w divers24.pl

 

Kampania realizowana w oparciu o model CPC

Model reklamy, w którym reklamodawca płaci tylko i wyłącznie za kliknięcia użytkownika w jego reklamę i przekierowania użytkowników na reklamowaną stronę. Reklamodawca przygotowując się do wyświetlenia reklamy musi określić jedynie jak wielu użytkowników chce przekierować na swoją stronę.

-- Reklama --
Suchy Skafander Seal

Przykład 1:

Reklamodawca chce przyciągnąć na stronę reklamowanego produktu lub usługi 100 użytkowników. Koszt reklamy wyniesie 100x cena za jedno przekierowanie użytkownika na stronę reklamodawcy. Po umieszczczeniu baneru reklamodawcy na stronie kampania zostaje uruchomiona i trwa tak długo, aż zostaną wykonane wszystkie zamówione przekierowania.

Zalety modelu CPC:
+ prostota,
+ stały koszt pozyskania pojedyńczego użytkownika,
+ możliwość korzystania z usługi cappingu, 
+ możwliwość korzystania z usługi geotargetingu.


Kampania realizowana w oparciu o model CPM.

Jak długo będzie się wyświetlała reklama? Ponieważ nie da się przewidzieć ile odsłon danego dnia zostanie wygenerowanych przez czytelników portalu divers24.pl, możliwe jest tylko przybliżone oszacowanie czasu trwania emisji reklamy. Wypełniając formularz zamówienia reklmay w modelu CPM określa się jedynie datę rozpoczęcia emisji oraz ilość odsłon reklamy.

Przykład 1:

Reklamodawca wykupuje 10tyś odsłon reklamy typu billboard, w modelu CPM na portalu divers24.pl. Data pierwszej emisji reklamy ustalona została na 1 sierpnia. Dla uproszczenia przyjmijmy, że użytkownicy portalu generują dokładnie 1tyś odsłon dziennie. W takim przypadku reklama bedzie wyświetlać się przez 10dni.

Przykład 2

Reklamodawca A wykupuje 10tyś odsłon reklamy typu billboard, w modelu CPM na portalu divers24.pl. Reklamodawca B wykupuje 5tyś odsłon reklamy typu billboard, w modelu CPM na portalu divers24.pl. Daty pierwszej emisji obu reklam ustalone została na 1 sierpnia. Dla uproszczenia przyjmijmy, że użytkownicy portalu generują dokładnie 1tyś odsłon dziennie. W takim przypadku codziennie każda z reklam będzie wyświetlana 500 razy. Reklama B będzie wyświetlała się prze 10dni. W tym czasie reklama A zostanie wyświetlona również 5tyś razy. Po zakończeniu wyświetlania reklamy B, na portalu wyświetlana będzie 1tyś razy dziennie reklama A, czyli wyświetlenie pozostałych 5tyś odsłon zajmie kolejne 5 dni.

Przykład 3

Reklamodawca chce, żeby jego reklamą zoabczyło dokładnie 5tyś osób. W tym celu reklamodawca musi wykupić reklamę z odpowiednim cappingiem. Przykładowo wykupując 10tyś odsłon reklamy z cappingiem 2 mamy pewność, że zobaczy ją conajmniej 5tyś osób i każda z tych osób zobaczy reklamę maksymalnie 2 razy.

Zalety modelu CPM:
+ bardzo dokładnego oszacowania kosztów dotarcia do pojedyńczego użytkownika,
+ możliwość korzystania z usługi cappingu,
+ możwliwość korzystania z usługi geotargetingu.

Czytaj także

Wgrywam....

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Dalsze korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Zgadzam się Czytaj dalej