FAQ – najczęściej zadawane pytania

Dodane przez Administrator Czerwiec 16, 2011 22:27

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Co to jest jedna odsłona reklamy? Czy odsłona to kliknięcie w baner i przejście na moją stronę?

Jedna odsłona jest to pojedyncze wyemitowanie na ekranie komputera użytkownika reklamy, związane z każdorazowym odsłonięciem przez niego strony w serwisie www.divers24.pl. Każda strona odwiedzona przez użytkownika w serwisie www.divers24.pl to nowa odsłona reklamy.

Co to jest unikalny użytkownik?

Unikalny użytkownik to osoba korzystająca z www.divers24.pl rozpoznawana na podstawie przydzielonego identyfikatora zapisywanego w pliku cookie. Divers24.pl na każdym komputerze, z którego odwiedzana jest strona, zapisuje plik cookie z identyfikatorem użytkownika. Przyjmując założenie, że z jednego komputera korzysta jedna osoba, możemy licząc ilość zapisanych różnych plików cookie sprawdzić, ile osób odwiedza www.divers24.pl w czasie miesiąca lub ogląda daną reklamę.

Co zawierają statystyki reklamowe?

Statystyki zawierają informacje o przebiegu kampanii reklamowej online. Podstawowe informacje to ilość odsłon reklamy, ilości kliknięć w reklamę, wyliczony CTR. Statystyki dostarczają także wielu dodatkowych danych: skuteczność reklam w kampanii w podziale na dni i godziny oraz o systemach operacyjnych i przeglądarkach użytkowników, którzy widzieli reklamy.

Czy ilość odsłon reklamy to ilość osób, która obejrzała moją reklamę?

Istnieje taka możliwość, aby ograniczyć liczbę emisji reklamy do jednego użytkownika do 1 odsłony – wtedy faktycznie ilość odsłon równa się ilości unikalnych użytkowników. Opcja ograniczania ilości emisji nazywana jest cappingiem. Jeśli natomiast kampania jest emitowana bez ograniczania ilości odsłon do unikalnego użytkownika, wtedy jeden użytkownik może zobaczyć reklamę kilka razy, a liczba odsłon reklamy jest większa niż ilość osób, które tę reklamę obejrzały.

Czy DiveMedia przygotowuje banery i inne kreacje reklamowe?

Tak, firma DiveMedia zajmuje się przygotowaniem i produkcją kreacji reklamowych. Po więcej informacji zajrzyj do sekcji: Przygotowanie Baneru.

Jak można zmierzyć skuteczność reklamy? Co to jest CTR?

Podstawowym wskaźnikiem mierzenia skuteczności reklamy internetowej jest CTR – Click Through Rate, czyli stosunek kliknięć do ilości wyemitowany reklam. Jeśli na 100 wyemitowanych reklam kliknięto 13 razy, wtedy CTR wynosi 13%.

Jak długo trwa jedna odsłona?

Długość jednej odsłony reklamy uzależniona jest od czasu jaki dany użytkownik spędza na stronie – jeśli przejdzie dalej klikając w dowolny link na stronie, odsłona się kończy. Jeśli użytkownik kliknie w ikonkę ‚odśwież’ odsłona również się kończy – po przeładowaniu strony rozpoczyna się kolejna odsłona.

Skąd wiem, że ktoś widział moją reklamę?

Źródłem informacji o emisji kampanii są statystyki reklamowe. DiveMedia udostępnia statystyki z realizacji kampanii reklamowych. Statystki te są wysyłane klientowi przez pracowników odpowiedzialnych za reklamę w spółce DiveMedia.

Czy w portalu www.divers24.pl jest możliwe wyświetlanie reklam w modelu CPC?

Tak w www.divers24.pl istnieje możliwość wyświetlania reklam w modelu CPC. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat zobacz informację o możliwości wyświetlania reklamy w modelu CPC oraz przykłady kampanii realizowanych w modelu CPC.

Dodane przez Administrator Czerwiec 16, 2011 22:27

Dołacz do nas na Facebooku

Mares
CN DOM

Nadchodzące imprezy nurkowe

Lipiec , 2019

Sortowanie

Brak wydarzeń

Divers24 DAN