Nie od dziś wiadomo, że na rynku wszelkich urządzeń elektronicznych trwa ostra rywalizacja. Produkty oprócz tego, że powinny być lepsze od tych, tworzonych przez konkurencję, to dodatkowo muszą mieć należytą promocję. Niejednokrotnie bywa też tak, że produkt nie musi być dobry, aby przy pomocy udanej kampanii reklamowej znalazł swoich nabywców.
Fantazji i oryginalności nie można odmówić marce Sony, która zdecydowała się na otworzenie niezwykłego stoiska… pod wodą!
Mowa tu o punkcie, jaki na jednej z plaż w Dubaju zdecydował się otworzyć potentat na rynku urządzeń elektronicznych – firma Sony. Czy może być lepszy sposób na promowanie wodoodpornych smartfonów, niż zaproszenie klientów do sklepu pod wodą?
Każdy, kto chciał odwiedzić ten niecodzienny punkt Sony, musiał najpierw przejść szybkie szkolenie, a następnie wskoczyć w sprzęt nurkowy i po prostu do niego dopłynąć. Stoisko jest oczywiście tylko jednym z punktów kampanii reklamowej i zostało utworzone jedynie na kilka dni.
A szkoda! może by się przyjęło? Zapewne osób, które chciałyby nabyć telefon w tak niecodziennych okolicznościach by nie zabrakło.
Według dostępnych informacji sklep usytuowano na głębokości 4m. Dotrzeć do niego można było po przejściu szkolenia, dzięki pomocy odpowiednio wykwalifikowanego przewodnika, czuwającego nad bezpieczeństwem uczestników tej nietypowej promocji.
Niestety Ci, którzy liczyli, że nowe urządzenia Sony będą dysponować zasięgiem wspomnianych 4m, muszą ostudzić swój zapał. Już przed wejściem do wody informowano, by nie zanurzać telefonów na taką głębokość.
Informacje co do kosztów organizacji całego przedsięwzięcia oczywiście nie zostały ujawnione. Na pewno nie jest to mała kwota i zapewne nikt nie nastawiał się na zwrot kosztów. Niektóre rzeczy robi się, by pokazać się w szerokim świecie i budować określony obraz marki.
Źródło: Twitter/XperiaAquaTech